دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳

۱۵ تکنیک بازاریابی رشد استارتاپ‌ها

به گزارش روابط عمومی ارتباطات هوشمند تبیان؛ راه رشد و موفقیت استارتاپ‌ها از تکنیک های بازاریابی می گذرد. اما این تکنیک ها چه هستند؟

اگر تازه یک استارتاپ راه‌اندازی کرده اید و رویاهای بزرگی برای آن در سر دارید، باید بدانید، تحقق این رویا ناممکن نیست! تنها باید بدانید چه استراتژی‌ها و روش‌هایی به کار ببندید. جولیان شاپیرو، موسس Demand curve دوره ای برگزار کرده و در آن ۱۵ تکنیک برای رشد استارتاپ‌ها را معرفی کرده است.

•  در گام اول باید کسانی که اشتراک خبرنامه شما را لغو کرده اند، دوباره جذب کنید. 

•  سپس اهداف والای Geo Rolloutها که فراتر از شماست را برای خود در نظر گیرید.

•  اهداف متقابل برای بهره‌گیری از امکانات سایر پلتفرم‌ها تعیین کنید.

•  تبلیغات ویدیویی خوب و ارزان تولید کنید.

•  اسپانسرهای مقرون به صرفه برای YouTube پیدا کنید.

•  اهداف ابتدایی را از طریق لینکدین تعیین کنید.

•  بازدید کنندگان وبلاگ را به پیشروی سوق دهید.

•  از امکانات ایمیل استفاده کنید.

•  مراقب CTA های مهاجم باشید.

•  برای محدود کردن احتمال کپی‌برداری از نسخه خود، از تبلیغات استفاده کنید.

•  عبارت‌هایی که می‌گویید و برنامه‌هایی که به آن اشاره می‌کنید، بسنجید.

•  پادکست های خود را از طریق YouTube توسعه دهید.

•  از آگهی‌های خنثی (Break-Even) برای معرفی برند استفاده کنید.

•  برای جلوگیری از هدر رفت ایمیل ها از Gmail استفاده کنید.

•  تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید تا از دسترس خارج نشود.

لینک کوتاه مطلب : https://www.sazman-balandegi.ir/?p=644

درباره‌ی روابط عمومی سازمان بالندگی ایران

همچنین ببینید

شاخصه های مدیریت جهادی از منظر مقام معظم رهبری

نوشتار حاضر بر آن است تا با یادآوری دوباره مطالبه رهبری معظم انقلاب، به تبیین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =