دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳

خرید و فروش آلوئه ورا

سبا در راستای حمایت از تولید ملی و ارج نهادن به کشاورزان عرصه کشت گیاه آلوئه ورا که در جهان به عنوان طلای سبز شناخته شده است، آمادگی دارد پاجوش های نژاد باربادنسیس میلر را که در صنایع متنوع از فراورده های آن بهره برده می شود، با قیمت مناسب و کمتر از قیمت بازار در اختیار علاقمندان به کشت قرار دهد. 

همچنین باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عرصه جنگ اقتصادی و بالتبع آن جهاد اقتصادی، سبا یکی از کارخانه های فرآوری آلوئه ورا را برای اولین بار در شرق کشور و در منطقه محروم بشاگرد ایجاد نموده است که این کارخانه آمادگی عقد قرارداد با کشاورزان عزیز را دارد.

در این کارخانه ژل و پودر سفید و سبز الوئه ورا تولید می گردد و بزودی شاهد ایجاد فراوری های ثانویه آن مانند تولید محصولات بهداشتی آرایشی و صنایع خوراکی-نوشیدنی و … در ایران و کشورهای منطقه توسط سبا خواهید بود. ان شاءالله

جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید پاجوش های مرغوب در تناژ بالا و با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب، فروش تضمینی و عقد قرارداد و  آشنایی و پاسخ به سوالات شما در زمینه سود اقتصادی قابل توجه این محصول با شماره ۰۹۳۵۹۴۵۷۷۲۴ در واتساپ،سروش، تلگرام، اینستاگرام، ایتا؛ یا ارسال ایمیل به iran.saba.1404@gmail.com  در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

ضمنا کاشت آلوئه ورا به تنهایی سود قابل توجهی ندارد؛ مگر اینکه شما با یک کارخانه فرآوری در ارتباط باشید. از این نکته مهم غفلت نکنید.

امیدواریم در سال تولید و اشتغال بتوانیم گامی موثر با همکاری هم وطنان عزیز در راستای رونق اقتصادی کشور برداریم. باور ما این است که هر فعال اقتصادی یک رزمنده جنگ و جهاد اقتصادی است. 

لینک کوتاه مطلب : https://www.sazman-balandegi.ir/?p=560

درباره‌ی روابط عمومی سازمان بالندگی ایران

همچنین ببینید

اردوی جهادی بخشی از یک سبک زندگی

گفت‌وگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی حرکت‌های جهادی اردوی جهادی بخشی از یک سبک زندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =